گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۴۱۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۴۸۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

برگزاری مسابقه داژبال بانوان در شهر راز به مناسبت بسیج ملی " پیشگیری از چاقی با تغذیه سالم"

پنج شنبه ٢١ دی ١٣٩٦ ساعت ١١:٥ ق.ظ   ( بازدید : 350 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز در پایان اولین هفته از بسیج ملی" پیشگیری و کنترل چاقی با تغذیه سالم" شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، اقدام به برگزاری مسابقات داژبال ویژه "بانوان" نمود.

در این مسابقات که در ورزشگاه تختی شهر راز برگزار شد، پرسنل شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز ، سفیران سلامت و حدود بیست نفر از بانوان شهر راز در تیمهای 8 نفره به رقابت پرداخته و ساعاتی را پر از هیجان، تحرک و شور و نشاط در کنار یکدیگر سپری کردند.

و در پایان به تیم برنده و همچنین دو نفر از مسن ترین شرکت کنندگان جوایزی اهدا و بسته های آموزشی در خصوص تغذیه سالم و پیشگیری از چاقی توزیع شد.

مسئول آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ضمن تقدیر از حضور فعال و چشمگیر تیمهای محلی بانوان شهر راز در این مسابقات و زحمات خانم " زیوری" مسئول واحد بهبود تغذیه شبکه در اجرای بسیج ملی" پیشگیری و کنترل چاقی با تغذیه سالم" ، همچنین داور مسابقه خانم "غضنفری" و همکاری صمیمانه اداره ورزش و جوانان گفت: این دوره مسابقات، سومین دوره مسابقه داژبال بانوان می باشد که در سال 96 در مناسبتهای بهداشتی توسط شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در این شهرستان برگزار شد.

خانم "حبیب منش" افزود: در دوره های بعد، این مسابقات شاد و مفرح که با استقبال روز افزون بانوان روبرو شده، در سایر بخشها نیز برگزار خواهد شد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۲ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۷۹ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...